Концепция

От самото начало фокусът при създаването на раниците ТАШЕВ е в тяхната издръжливост, надеждност и дълготрайност. През годините този фокус не се измества въпреки глобализацията в световен мащаб  и масовото производство. Ташев съхранява своята идентичност и запазва и централата и производството си на едно място, за разлика от повечето производствени компании, които изнасят изработката на своите продукти навън.
Така ние в Ташев сме в пряк и постоянен контакт на всички нива и най-вече, в пряка връзка с клиентите си. Така дизайн, конструкция, визия и цялостен стил, изграден върху концепцията за здравина и надеждност на моделите се развиват постоянно, насочвани от мнения, обратната връзка и препоръки на клиентите, както и от наблюдения върху предпочитанията им и това, за което питат.

Навсякъде по света истинските почитатели на планинските преходи и приключения сред природата държат на това раниците им да са издръжливи, надеждни и дълготрайни на първо място.
Все по-високи са критериите и на клиентите на раниците, които се използват и в ежедневието и в свободното време в града и се насочват към раница ТАШЕВ заради сигурността и дълготрайността, на които могат да разчитат, в едно с функционалността, лекотата, комфорта, които не са пренебрегнати, а са добре прецизирани.
Голяма част от клиентите ни в България се радват, че има българска марка, която не отстъпва по достойнства на чуждите марки, а напротив. Няма да е силно, ако кажем, че много от почитателите на марката Ташев се гордеят със стойностните български продукти, които тя създава.
Пътешественици от цял свят, включително от Япония и Нова Зеландия, които избират раница Ташев, оставят позитивни ревюта и дори ни пишат с благодарности за продуктите, които изработваме и които могат да изпозват в най-сурови условия, пълни с 60-70 кг багаж и те да служат вярно. Много от тях отчитат като достойство, каквото е, факта, че нашите раници се произвеждат на място в Европа и въпреки това са на достъпни цени за това качество.

Повечето производствени компании намаляват разходите си за материали и труд, за да достигнат целеви цени, определени от клиентите на дребно. По-ниските разходи за материали и труд обаче, означават по-ниско качество на продукта. Ние сме различни. Ние намаляваме разходите по друг начин: В цените няма добавена стойност за реклама и надценки за пласмент и търговски представители.
Като притежаваме наша собствена фабрика и нямаме посредници, ние можем на създаваме продуктите без компромис в качеството. Така  по-голямата част от цената на всяка раница ТАШЕВ е нейната стойност. Ето защо брандът ТАШЕВ успява да създава толкова добри продукти на цени близки до тези на масовите алтернативи. 

Ташев не разчита на реклама, промоции и кампании. Няма поставени таргети за продажби и никога не е имало. Произвеждаме токлкова, колкото е нужно. Никой не убеждава никого да купува, самите продукти го правят. Който е избрал да притежава раница Ташев, го е направил, защото я е пожелал заради нейната стойностност. Това е проста концепция, която работи от само себе си: ако един продукт е наистина добър, той се продава сам.
Този неоспорим факт прави бранда различен и уникален, и всеки, който го е разбрал и е избрал ТАШЕВ, не съжалява за избора си.
Екипът на ТАШЕВ остава фокусиран в поддържането на високото ниво на качество и издръжливост на продуктите си. А постоянството, с което българският бранд следва тази концепция, се оказва ключът към успеха му.